Nyitott Pálya Extra – újabb pályázási lehetőség!
Színházi nevelési előadásokat, valamint drámaórákat hozunk létre. A színházi nevelési előadás egy többnyire 3 óra időtartamú interaktív előadás, amin egy diákközösség vesz …
Színházi nevelési előadásokat, valamint drámaórákat hozunk létre. A színházi nevelési előadás egy többnyire 3 óra időtartamú interaktív előadás, amin egy diákközösség vesz …
2018. október – 2019. január között a Nyitott Kör ismét lehetőséget biztosít diákközösségek számára, hogy kedvezményes feltételekkel vegyenek részt színházi nevelési előadásainkon …
2018 nyarán a Szitakötő folyóirat és a Nyitott Kör Egyesület hetedik alkalommal rendezi meg irodalmi táborát. Időpont | 2018. június 25–29. Helyszín …
2017. októbere és 2018. januárja között ismét lehetőséget biztosítunk diákközösségek számára, hogy kedvezményes feltételekkel vegyenek részt színházi nevelési előadásainkon és drámaóráinkon. Mivel …
2017. február-június között a Nyitott Kör ismét lehetőséget biztosítunk diákközösségek számára, hogy kedvezményes feltételekkel vegyenek részt színházi nevelési előadásainkon és drámaóráinkon. Mivel foglalkozik …
TÁMOGATOTT RÉSZVÉTELI LEHETŐSÉG KOMPLEX SZÍNHÁZI NEVELÉSI ELŐADÁSON 2017. január-április között részvételi lehetőséget kínálunk 16-19 éves diákok közösségeinek a Nyitott Kör és a …
Mivel foglalkozik a Nyitott Kör? Színházi nevelési előadásokat hozunk létre. A színházi nevelési előadás egy többnyire 3 óra időtartamú interaktív előadás, amin …
A Nyitott Kör Egyesület középiskoláknak (elsősorban szakközépiskoláknak) kínál pályázati lehetőséget “Social S.O.S.” című, 4×90 perces magyar nyelvű drámaóra-sorozatában való részvételre, amely az …
2016 nyarán a Szitakötő folyóirat és a Nyitott Kör Egyesület ötödik alkalommal rendezi meg irodalmi táborát. Időpont | 2016. július 25–29. A táborhoz kapcsolódóan alkotói pályázatot hirdetünk. Témánk …
Térítésmentes részvételi lehetőség drámapedagógiai műhelymunka-sorozaton – A JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ SAJNOS MÁR LEJÁRT. Aki járt már drámás workshopon vagy részt vett komplex drámapedagógiai …